A LinkedIn május végén új hirdetési típusok bevezetését jelentette be. Összeszedtük, amit erről tudni érdemes.

Ennek eredményeképpen mostantól elérhetőek az úgynevezett eseményhirdetések (event ads), valamint a felület lehetőséget biztosít az üzleti profilok számára organikus posztjaik elérésének növelésére. Ezen hirdetési termékek mellett a professzionális platform bejelentette a Custom Streaming integrációját, amely a Zoomos és Webexes élő közvetítéseket támogatja, de hamarosan kiterjed a Microsoft Teamsre is. Valamint immár mobilról is elérhetőek az analitikai eszközök, amelyek gördülékenyebb felhasználást biztosítanak a vállalatok számára.

Az eseményhirdetések lényegében a vállalatok virtuális eseményeinek népszerűsítését segítik, illetve az infrastrukturálisan mögé állított analitikai eszközök segítségével a cégek mostantól megtudhatják, hogy a közönségüknek pontosan mely tagjai és milyen módon vesznek részt az eseményeiken. Ezáltal célzottabb közönségépítést és kapcsolatfenntartást tesz lehetővé, amellyel a felület hosszú távon hasznos márkaépítési eszközt ad a vállalatok kezébe.

Fontos azonban, hogy a posztok elérése egyelőre kizárólag egyszer növelhető, illetve ez a lehetőség is csak az eseményekre és az egy képet tartalmazó bejegyzésekre vonatkozik. Minden olyan poszt, amely szavazást, csatolmányt, esetleg álláshirdetést tartalmaz, jelenleg nem felel meg ezen követelményeknek. Habár ez a jövőben még változhat, miután a LinkedInnek, akárcsak a többi közösségi felületnek, az a célja, hogy továbbra is versenyképes maradjon. Ezért olyan szolgáltatások fejlesztésén fáradozik, amelyek eléggé szórakoztatóak vagy hasznosak ahhoz, hogy a felhasználók érdekeltek maradjanak a platform használatában.

Az elérés növelés lehetővé teszi a márkák számára, hogy hatékonyabban kommunikálhassanak bárminemű új készség vagy marketingtudás elsajátítása nélkül, ami jelentős segítség lehet egy olyan vállalat számára, amely nem rendelkezik belsős marketing csapattal, vagy olyan eseményt népszerűsítene, amely ritkán (vagy akár csak egyszer) fordul elő.

Ezáltal tehát épp a mikro-, kis- és középvállalkozások juthatnak vele komoly piaci előnyhöz. Ilyen módon az új lehetőségek még a fenntartható fejlődés elvének is megfelelnek, hiszen a lokális vállalatok lokális termékeinek és szolgáltatásainak lokális népszerűsítését támogatja. Ez pedig, mint ahogy már korábban is szó volt róla a Hiper Business blogon, erős és valódi érzelmekre alapuló kötődés kialakítását teszi lehetővé a márka és a közönsége között!