Egy vállalkozás működtetése ma már nehezen elképzelhető modern digitális eszközök nélkül.

Legalábbis egy okostelefon szinte mindannyiunk zsebében ott lapul, ami a funkciók bősége miatt sokak számára elengedhetetlen munkaeszköz is. A modern kütyük sérülékenysége miatt azonban ezzel ki vagyunk szolgáltatva a véletlen baleseteknek, amelyek akár vállalkozásunk működésében is zavart okozhatnak. A Telenor készülékbiztosítása az ilyen helyzetek ellen véd.

A balesetek ezer formája

Egy okostelefon vagy tablet sérüléséhez számtalan ok vezethet. Még a legprecízebb munkatársaiddal is megeshetnek furcsa véletlenek, sőt, a Telenor tapasztalatai szerint olykor egészen bizarr balesetek teszik használhatatlanná az okoseszközöket.

Szerencsés esetben személyi sérülés nem történik, de az eszköz pótlása így is napokat, akár heteket vehet igénybe – a dolog költségeiről nem is beszélve. Ez magánemberként is bosszantó, de egy vállalkozás készülékflottája esetében még kellemetlenebb, hiszen egy munkaeszköz esik ki a napi használatból. Biztosítással ez nem gond: a Telenornál az elfogadott károk a lehető legrövidebb időn belül, átlagosan 6 munkanap alatt javításra vagy cserére kerülnek, beleértve a begyűjtéshez és a kiszállításhoz szükséges időt is.

A biztosított készülékek a lehető legfurcsább véletlen baleseteket szenvedik el. Az olyan prózai esetektől kezdve, mint hogy a felhasználó lesodorja a kabátjával a telefont az asztalról, az egészen érdekes helyzetekig mindenféle kárbejelentés érkezik. A Telenornál bejelentett károk döntő többsége – több mint 93%-a – elfogadásra kerül.

Pár extrém eset:

„Kicsúszott a kezéből, aszfaltra esett és egy autó át is hajtott rajta. Az aszfalt fagyott volt, lehetséges, hogy érhette folyadék.”

„Szalagszerelés közben kicsúszott a telefon a zsebéből. A szalag tovább vitte a készüléket és a görgő bekapta a telefont.”

Nem egy telefon festékes vödörben vagy egy pohár gyümölcslében landol (a folyadékkárok aránya meglepően magas, közel 9%), de a leejtések vagy képernyő-benyomódások is gyakoriak. Statisztikailag szignifikáns még egy igazi klasszikus, a töltővel együtt lerántott telefon is.

Így biztosítsd okoseszközeid

A Telenornál legfeljebb 800.000 Ft listaárú, új készülékre köthetsz biztosítást online, telefonos vagy személyes vásárláskor, azzal egyidejűleg, úgy, hogy jelzed ügyintézőnk felé, hogy biztosítást is kötnél új eszközödre. Ráadásul most, a készülékbiztosítás első hónapjának díját elengedjük.

A Telenor kínálatában három különböző csomag fedi le a legkülönbözőbb igényeket, de mindhárom biztosítási kategória fedezetet nyújt a véletlenszerű károsodás leggyakoribb formáira (eltörik, megnyomódik, bereped, elázik a készülék). A legolcsóbb biztosítás már havi 390 Ft-tól elérhető, de Extra csomag esetén már akár a gyári garancián túli belső meghibásodásokra és párásodásra is köthetünk biztosítást.

A kárrendezés folyamata egyszerű és gyors. Ha baleset érte készüléked, először is hívd fel a Telenor kárbejelentési vonalát (+36 80 620 400), ahol gyorsan segítséget kapsz. A kárbejelentéshez szükséges telefonhívások átlagos ideje jelenleg alig több, mint 3 perc. Rongálás vagy lopás esetén tegyél bejelentést a rendőrségen, utóbbi esetben érdemes rögtön le is tiltani az érintett SIM-kártyát. Ha a kár elfogadásra került, futár veszi át tőled a készüléket és igény esetén kölcsönkészüléket is visz a javítás idejére. A megjavított készüléket is futár viszi ki, az önrész rendezésével tudod átvenni – ha pedig nem sikerült megjavítani, a szerviz típusazonos (új, felújított vagy egyéb hibátlan) készülékre cseréli a régi eszközöd.

A digitalizációval egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a vállalkozásod működését nagyban segítő, ám nem egyszer súlyos összegekbe kerülő okoseszközök. Vállalkozásod eszközflottáját készülékbiztosítással védheted meg a fentiekhez hasonló, mindennapos esetektől – ha nem is megy át úthenger a telefonodon, egy egyszerű beázáshoz elég lehet egy gyors nyári zápor. Ha biztonságban szeretnéd tudni vállalkozásod vagy családod kütyüit, a Telenor készülékbiztosítása változatos károkra nyújt fedezetet.